Superwinkel lanceert Supershop.de

Online warenhuis Superwinkel.nl opende onlangs officieel de deuren in Duitsland met de lancering van Supershop.de. De prijsvechter verkoopt al sinds oktober 2017 via Amazon.de, om ervaring op te doen op de Duitse markt.

In het afgelopen jaar is er intern een Duitse klantenservice opgezet en is ook het in huis ontwikkelde platform compleet meertalig gemaakt. Daarmee is het Superwinkels eerste standalone cross border site, want de Belgische markt werd bediend via de Nederlandse site.

De Duitse webshop biedt momenteel alleen nog producten aan in de categorieƫn parfum, cosmetica en haarproducten. Later zal dit uitgebreid worden naar meer productcategorieƫn. De eerste maand is Supershop.de al goed voor 5% van de totale omzet. Geen slechte start, aangezien de Duitse consument de weg naar de webshop nog moet vinden. Voor 2019 staat een uitbreiding naar Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk op de planning om de Europese expansie verder vorm te geven.

Met de Europese expansie kan Superwinkel nog betere deals beschikbaar maken, voor iedereen, door heel Europa.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*